Üzletszabályzat |
Szabályzat Az alábbi üzletszabályzat tartalmazza azon feltételeket, mely a vasalásönnek.hu által nyújtott szolgáltatásunk igénybevételére vonatkoznak. 1. Szolgáltatás tárgya: vasalás, mosás, vegytisztítás, szőnyegtisztítás Cégünk ruhaneműk vasalásával, tisztításával kapcsolatos szolgáltatást nyújt az ügyfeleinek háztól házig szállítással. 2. Szolgáltatási terület: Szolgáltató tevékenységét elsősorban : Budapest területén (meghatározott napokon, ÉS SZABÁLYOS PARKOLÁS ESETÉN) veheti igénybe!
3. A szolgáltatás folyamata: A megrendelő a szolgáltatás megrendelését a vasalásönnek.hu online rendelés oldalán adhatja le minden nap 0-24 óra között, vagy telefonon 7-19 óráig. A megrendelést cégünk visszaigazolja a megrendelőnek ügyfélszolgálati időben (7-19) legkésőbb 4órán belül, egyéb esetekben, másnap déli 12 óráig (telefon, sms, e-mail). A megrendelő az egyeztetett átvételi-átadási idő módosítását kérheti a szállítást megelőző munkanapon 9 óráig. Amennyiben ez nem történik meg, a legközelebbi kiszállításkor Budapest egész területén 1500Ft, Vidékra 2000Ft kiszállási díjat számítunk fel.
Az átadás-átvétel során a megrendelő köteles jelezni a vasalással, tisztítással kapcsolatos minden speciális igényét. Amennyiben ezt nem teszi, úgy a cég általános szokásrendjének megfelelően történik a ruhák kezelése. Értendő ez a mosásra, a ruhák éleinek vasalására és a hajtogatásra. Cégünk a szolgáltatás előtt a ruhákat teljesíthetőségének szempontjából szemrevételezéssel megvizsgálja, és amennyiben jelentős hibát észlel, azt dokumentálja, vagy egyezteti a megrendelővel. Ezen kockázatok felmérésére a szállításért felelős futár nem jogosult. 4. Árak, fizetési feltételek Az ár tartalmazza a szolgáltatást, szállítást. A minimálisan kiszámlázható mennyiség minden esetben 3.5 kg, abban az esetben is, ha a megrendelés nem éri el a 3.5 kg-ot, akkor is kiszámlázásra kerül. Árak: vegyes csomag esetén (50% ing, blúz és 50% egyéb) 1350 Ft/kg csak ing, blúz esetén 580 Ft/db
mosás-vasalás 1850 Ft/kg
ing, blúz mosás-vasalása 750 Ft/db
10 kg felett 10% kedvezmény van.
Az egyszer használatos nejlonokat megszüntettük, helyette tudunk biztosítani ingeknek védőzsákot és a hajtogatott ruhákhoz gyűjtőzsákot, melynek darabja 1000 Ft. Ezek névre szólnak és többször használatosak.
Vegytisztítás: A házhoz szállítás díjmentes, amennyiben: • vasalnivalóját is leadja (legalább 3,5 kg-ot) a szőnyegtisztítás vagy vegytisztítás mellé Minden más esetben a kiszállás 2500 Ft. A különböző kedvezmények egymással nem összevonhatók. 6. Felelősség Cégünk a lehető legnagyobb gondossággal jár el a folyamat minden pontján, biztosítva a kiváló minőséget. Mindig a megfelelő hőmérséklettel-gőzzel vasaljuk a ruhákat nagyipari vasalókkal, melyeken teflonbevonat található (égési elszíneződést nem okozhat). A fekete színű és nyomott mintás anyagokat a viszáján vasaljuk. Mindazonáltal, előfordul, hogy a vasalás során hő-gőz hatására az anyagon előjöhetnek elszíneződések (pl. zsírfolt, olaj, hónaljstift, spray, különböző parfümök, vagy a túlzott öblítő adagolás esetén), melyek nem a vasalás túlzott hőfokának köszönhetőek, csak az anyag-folt egyedi tulajdonsága. Ha bizonyítottá válik, hogy vasalása során a ruha megsérült, vagy tönkrement, cégünk ruhadarabonként maximálisan 5.000 Ft kártérítés megfizetését vállalja, márkás ing esetén 10 000Ft kártérítés megfizetését vállalja. A Központ kamerákkal ellátott. Amit tudni kell a vegytisztításnál: Minden ruhán, amit megvásárolt KRESZ-címke található, mely alapján végezzük a mosást, ha ez hiányzik, az azt jelenti, hogy csak a Megrendelő saját felelősségére tudjuk a tisztítást vállalni. A mosás helyszínén van a tételes átvizsgálás, ezért, ha ott rendellenességet tapasztalunk, akkor felvesszük a megrendelővel a kapcsolatot, a további utasítás hiányában a leadott textílián nem végezzük el a felvételkor egyeztetett feladatokat. Ezen esetekben a visszaszállítási határidő is módsulhat. Ha esetleges reklamáció vetődik fel és az nem orvosolható Megrendelő és Szolgáltató között, úgy minőségvizsgálatot kérhet, az arra kijelölt Intézménynél. A vizsgálat intézése Szolgáltató feladata. Amennyiben a szakvélemény Megrendelő panaszát jogosnak tartja, a hibáért Szolgáltató a felelős. Ebben az esetben Megrendelő kártérítésre jogosult, és a vizsgálat költsége is Szolgáltatót terheli. A kártérítés mértéke megegyezés tárgya. Ha Megrendelő panasza nem jogos, úgy a gyártóhoz, illetve a forgalmazóhoz fordulhat, és a vizsgálat költsége Megrendelőt terheli. Gombokért egyéb kiegészítőkért nem vállalunk felelősséget. Reklamációt, az átvétel után 5 munkanapon belül fogadunk el! 7. Jogok, Adatvédelem A www.vasalásönnek.hu weboldalt látogatók személyes adatainak felhasználása az 1992. évi LXIII.tv. (A személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról), az 1995. évi CXIX. tv. (A kutatás és közvetlen üzletszerzés céljait szolgáló név- és lakcímadatok kezeléséről), valamint a 2001. évi CVIII. tv. szóló adatvédelmi törvény hatályos szabályozásának értelmében történik. A Szolgáltató/Üzemeltető a vásárlók adatait a szerződés teljesítése, és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja. Az önkéntesen (például megrendeléskor, információ kéréskor) megadott adatokat - külön rendelkezés hiányában - az Üzemeltető most és a jövőben is marketing céllal, piackutatásra, értékesítési adatok nyomon követésére, és Látogatóval való kapcsolatfelvételre felhasználhatja. 9. Szerzői jogok A honlapon található tartalom az MKstúdió Kft. szellemi tulajdona. Cégünk fenntart minden, az oldal bármely részének bármilyen módszerrel, technikával történő másolásával és terjesztésével kapcsolatos jogot. A laphoz tartozó oldalak tartalmát és kialakítását nemzetközi és magyar törvények védik. Adatkezelési tájékoztató Tájékoztatásunk www.vasalásönnek.hu honlappal és a honlapon hirdetett szolgáltatásaink nyújtásával kapcsolatos tevékenységeinkre terjed ki. Csak a szolgáltatás biztosítása miatt kerül hozzánk személyes adat, olyan adatokról beszélünk, amelyeket maguk a megrendelők adnak meg. Az adatkezelő Neve: MKSTÚDIÓ Kft.– weboldal tulajdonosa Képviselő neve: Havassy Anikó 1. Hogyan kerülünk kapcsolatba személyes adattal, amelyet kezelünk? 1.1. A honlapunkra kihelyezett űrlapon keresztül: Kapcsolat Ha a www.vasalásönnek.hu oldalon kihelyezett „Kapcsolat” gombra kattint, találni fog egy űrlapot, melyen az adatkezelő elérhetőségei, és a: „ Írja be a nevét”, „e-mail cím”, „Írja be az üzenetet” felirat található. Milyen adatot kérünk, miért és mi alapján? Ezt a lehetőséget azért biztosítjuk, hogy egyszerűen, közvetlenül a honlapról tudja felvenni velünk a kapcsolatot. A neve és az e-mail címe megadását kérjük, hozzájárulása alapján kezeljük ezeket az adatokat. Meddig őrizzük meg ezeket az adatokat? Üzenete a vasalásönnek.hu e-mail címünkre érkezik. Ha nem alakul ki közöttünk üzleti kapcsolat, levelét törölni fogjuk. 1.2. A honlapunkra kihelyezett űrlapon keresztül: Rendelés Milyen adatot látunk, miért kezeljük és mi alapján? Az így küldött üzenetnél megismerjük a nevét, telefonszámát, e-mail címét A hozzájárulása alapján kezeljük ezeket az adatokat, azért, hogy írásban vagy telefonon beszélgetést folytassunk. . 1.3. Kapcsolatfelvétel a nyilvános telefonszámunk tárcsázásával Milyen adatot kezelünk? Honlapunkon található telefonszám felhívása során tudni fogjuk a telefonszámát. Bemutatkozása során a nevét és a szolgáltatás biztosítása végett a pontos címét. Mi történik, ha kapcsolatban maradunk? A rendszeres szolgáltatás miatt, neve, címe, telefonszáma bekerül a nyilvántartásunkba. E-mail címe csak abban az esetben kerül hozzánk, ha e-malen küldi az üzenetet megrendelése során, de ezt nem tároljuk. . 1.4. Számlázási kötelezettségünk teljesítése Milyen adatot látunk, miért kezeljük és mi alapján?
Meddig őrizzük meg ezeket az adatokat? A tárolás időtartama nem a mi döntésünk, jogszabály írja elő, hogy a kiállítás évében, plusz még nyolc évig meg kell őriznünk. 1.5. Szolgáltatásaink teljesítése Szolgáltatásaink nyújtása során mindenképpen kapcsolatba kerülünk a következő személyes adatokkal: név, számlázási név, számlázási cím, postázási cím, kapcsolattartó neve, telefonszáma. Ezeket az adatokat a szerződéses jogalap alapján kezeljük, a kezelés célja az Ön által megrendelt szolgáltatás teljesítése. Meddig őrizzük meg ezeket az adatokat? A kapcsolatfelvételtől számított öt évig biztosan megőrizzük adataidat. . 1.7. Hírlevelet nem küldünk! 2. Munkatársaink tudhatják-e a személyes adatokat? Futárjaink megkapják a legfontosabb adatokat napi szinten a szolgáltatás teljesítéséhez (név, cím, telefonszám), de nem tartanak címjegyzéket, ezért a nap végén a futárlista leadásra kerül. A felvétel során csak névvel látják el az „ Ávételi Bizonylatot”, ami alapján dolgoznak a számlát készítő kollégák és a vasalónők. A vasalónők csak a nevet és az átvételi bizonylat sorszámát láthatják. Tárhelyszolgáltatás Tárhely.eu Adószám: 14571332-2-42,
|