Szabályzat
Az alábbi üzletszabályzat tartalmazza azon feltételeket, mely a vasalásönnek.hu által nyújtott szolgáltatásunk igénybevételére vonatkoznak.
1. Szolgáltatás tárgya: vasalás, mosás, vegytisztítás, szőnyegtisztítás
Cégünk ruhaneműk vasalásával, tisztításával kapcsolatos szolgáltatást nyújt az ügyfeleinek háztól házig szállítással.
2. Szolgáltatási terület:
Szolgáltató tevékenységét elsősorban :
Budapest területén (meghatározott napokon, ÉS SZABÁLYOS PARKOLÁS ESETÉN) veheti igénybe!
3. A szolgáltatás folyamata:
A megrendelő a szolgáltatás megrendelését a vasalásönnek.hu online rendelés oldalán adhatja le minden nap 0-24 óra között, vagy telefonon 7-19 óráig.
A megrendelést cégünk visszaigazolja a megrendelőnek ügyfélszolgálati időben (7-19) legkésőbb 4órán belül, egyéb esetekben, másnap déli 12 óráig (telefon, sms, e-mail).
A megrendelő az egyeztetett átvételi-átadási idő módosítását kérheti a szállítást megelőző munkanapon 9 óráig. Amennyiben ez nem történik meg, a legközelebbi kiszállításkor Budapest egész területén 1500Ft, Vidékra 2000Ft kiszállási díjat számítunk fel.
Az átadás-átvétel során a megrendelő köteles jelezni a vasalással, tisztítással kapcsolatos minden speciális igényét. Amennyiben ezt nem teszi, úgy a cég általános szokásrendjének megfelelően történik a ruhák kezelése. Értendő ez a mosásra, a ruhák éleinek vasalására és a hajtogatásra.
Cégünk a szolgáltatás előtt a ruhákat teljesíthetőségének szempontjából szemrevételezéssel megvizsgálja, és amennyiben jelentős hibát észlel, azt dokumentálja, vagy egyezteti a megrendelővel.
Ezen kockázatok felmérésére a szállításért felelős futár nem jogosult.
4. Árak, fizetési feltételek
A szóróanyagokon és a weboldalon feltüntetett árak az ÁFA-t tartalmazzák. A szolgáltatás ellenértékének kifizetésére az átvételekor, készpénzben kerül sor.
Az ár tartalmazza a szolgáltatást, szállítást. A minimálisan kiszámlázható mennyiség minden esetben 3.5 kg, abban az esetben is, ha a megrendelés nem éri el a 3.5 kg-ot, akkor is kiszámlázásra kerül.
Árak: vegyes csomag esetén (50% ing, blúz és 50% egyéb) 1350 Ft/kg
Vegytisztítás: A házhoz szállítás díjmentes, amennyiben:
• vasalnivalóját is leadja (legalább 4.0 kg-ot) a szőnyegtisztítás vagy vegytisztítás mellé
• vegytisztítandó ruhája legalább 4.0 kg
• szőnyegtisztítás során a tisztítandó felület legalább 10 m2
Minden más esetben a kiszállás 2500 Ft.
A különböző kedvezmények egymással nem összevonhatók.
5. Felelősség
Cégünk a lehető legnagyobb gondossággal jár el a folyamat minden pontján, biztosítva a kiváló minőséget. Mindig a megfelelő hőmérséklettel-gőzzel vasaljuk a ruhákat nagyipari vasalókkal, melyeken teflonbevonat található (égési elszíneződést nem okozhat). A fekete színű és nyomott mintás anyagokat a viszáján vasaljuk. Mindazonáltal, előfordul, hogy a vasalás során hő-gőz hatására az anyagon előjöhetnek elszíneződések (pl. zsírfolt, olaj, hónaljstift, spray, különböző parfümök, vagy a túlzott öblítő adagolás esetén), melyek nem a vasalás túlzott hőfokának köszönhetőek, csak az anyag-folt egyedi tulajdonsága. Ha bizonyítottá válik, hogy vasalása során a ruha megsérült, vagy tönkrement, cégünk ruhadarabonként maximálisan 5.000 Ft kártérítés megfizetését vállalja, márkás ing esetén 10 000Ft kártérítés megfizetését vállalja. A Központ kamerákkal ellátott.
Amit tudni kell a vegytisztításnál:
Minden ruhán, amit megvásárolt KRESZ-címke található, mely alapján végezzük a mosást, ha ez hiányzik, az azt jelenti, hogy csak a Megrendelő saját felelősségére tudjuk a tisztítást vállalni. A mosás helyszínén van a tételes átvizsgálás, ezért, ha ott rendellenességet tapasztalunk, akkor felvesszük a megrendelővel a kapcsolatot, a további utasítás hiányában a leadott textílián nem végezzük el a felvételkor egyeztetett feladatokat. Ezen esetekben a visszaszállítási határidő is módsulhat. Ha esetleges reklamáció vetődik fel és az nem orvosolható Megrendelő és Szolgáltató között, úgy minőségvizsgálatot kérhet, az arra kijelölt Intézménynél. A vizsgálat intézése Szolgáltató feladata. Amennyiben a szakvélemény Megrendelő panaszát jogosnak tartja, a hibáért Szolgáltató a felelős. Ebben az esetben Megrendelő kártérítésre jogosult, és a vizsgálat költsége is Szolgáltatót terheli. A kártérítés mértéke megegyezés tárgya. Ha Megrendelő panasza nem jogos, úgy a gyártóhoz, illetve a forgalmazóhoz fordulhat, és a vizsgálat költsége Megrendelőt terheli. Gombokért egyéb kiegészítőkért nem vállalunk felelősséget.
Reklamációt, az átvétel után 5 munkanapon belül fogadunk el!
6. Jogok, Adatvédelem
A www.vasalásönnek.hu weboldalt látogatók személyes adatainak felhasználása az 1992. évi LXIII.tv. (A személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról), az 1995. évi CXIX. tv. (A kutatás és közvetlen üzletszerzés céljait szolgáló név- és lakcímadatok kezeléséről), valamint a 2001. évi CVIII. tv. szóló adatvédelmi törvény hatályos szabályozásának értelmében történik. A Szolgáltató/Üzemeltető a vásárlók adatait a szerződés teljesítése, és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja. Az önkéntesen (például megrendeléskor, információ kéréskor) megadott adatokat - külön rendelkezés hiányában - az Üzemeltető most és a jövőben is marketing céllal, piackutatásra, értékesítési adatok nyomon követésére, és Látogatóval való kapcsolatfelvételre felhasználhatja.
7. Szerzői jogok
A honlapon található tartalom az MKstúdió Kft. szellemi tulajdona. Cégünk fenntart minden, az oldal bármely részének bármilyen módszerrel, technikával történő másolásával és terjesztésével kapcsolatos jogot. A laphoz tartozó oldalak tartalmát és kialakítását nemzetközi és magyar törvények védik.
Adatkezelési tájékoztató
Tájékoztatásunk www.vasalásönnek.hu honlappal és a honlapon hirdetett szolgáltatásaink nyújtásával kapcsolatos tevékenységeinkre terjed ki. Csak a szolgáltatás biztosítása miatt kerül hozzánk személyes adat, olyan adatokról beszélünk, amelyeket maguk a megrendelők adnak meg.
Az adatkezelő
Elérhetősége:30/313-5590
Elérhetősége:
1. Hogyan kerülünk kapcsolatba személyes adattal, amelyet kezelünk?
1.1. A honlapunkra kihelyezett űrlapon keresztül: Kapcsolat
Ha a www.vasalásönnek.hu oldalon kihelyezett „Kapcsolat” gombra kattint, találni fog egy űrlapot, melyen az adatkezelő elérhetőségei, és a: „ Írja be a nevét”, „e-mail cím”, „Írja be az üzenetet” felirat található.
Milyen adatot kérünk, miért és mi alapján?
Ezt a lehetőséget azért biztosítjuk, hogy egyszerűen, közvetlenül a honlapról tudja felvenni velünk a kapcsolatot. A neve és az e-mail címe megadását kérjük, hozzájárulása alapján kezeljük ezeket az adatokat.
Meddig őrizzük meg ezeket az adatokat?
Üzenete a
1.2. A honlapunkra kihelyezett űrlapon keresztül: Rendelés
Milyen adatot látunk, miért kezeljük és mi alapján?
Az így küldött üzenetnél megismerjük
a nevét, felvételi cím,
telefonszámát,
e-mail címét
A hozzájárulása alapján kezeljük ezeket az adatokat, azért, hogy írásban vagy telefonon beszélgetést folytassunk.
1.3. Kapcsolatfelvétel a nyilvános telefonszámunk tárcsázásával
Milyen adatot kezelünk?
Honlapunkon található telefonszám felhívása során tudni fogjuk a telefonszámát. Bemutatkozása során a nevét és a szolgáltatás biztosítása végett a pontos címét.
Mi történik, ha kapcsolatban maradunk?
A rendszeres szolgáltatás miatt, neve, címe, telefonszáma bekerül a nyilvántartásunkba. E-mail címe csak abban az esetben kerül hozzánk, ha e-malen küldi az üzenetet megrendelése során, de ezt nem tároljuk.
1.4. Számlázási kötelezettségünk teljesítése
Milyen adatot látunk, miért kezeljük és mi alapján?
- Számláinkat elsősorban manuálisan állítjuk ki. A kiállításhoz a következő adatokat kérjük el: számlázási név, számlázási cím,
- Számláinkat készpénzzel kérjük kiegyenlíteni.
- Jogi kötelezettségünk a számlázás, kénytelenek vagyunk elkérni ezeket az adatokat.
Meddig őrizzük meg ezeket az adatokat?
A tárolás időtartama nem a mi döntésünk, jogszabály írja elő, hogy a kiállítás évében, plusz még nyolc évig meg kell őriznünk.
1.5. Szolgáltatásaink teljesítése
Szolgáltatásaink nyújtása során mindenképpen kapcsolatba kerülünk a következő személyes adatokkal: név, számlázási név, számlázási cím, postázási cím, kapcsolattartó neve, telefonszáma.
Ezeket az adatokat a szerződéses jogalap alapján kezeljük, a kezelés célja az Ön által megrendelt szolgáltatás teljesítése.
Meddig őrizzük meg ezeket az adatokat?
A kapcsolatfelvételtől számított öt évig biztosan megőrizzük adataidat.
1.6. Hírlevelet nem küldünk!
2. Munkatársaink tudhatják-e a személyes adatokat?
Futárjaink megkapják a legfontosabb adatokat napi szinten a szolgáltatás teljesítéséhez (név, cím, telefonszám), de nem tartanak címjegyzéket, ezért a nap végén a futárlista leadásra kerül.
A felvétel során csak névvel látják el az „ Ávételi Bizonylatot”, ami alapján dolgoznak a számlát készítő kollégák és a vasalónők.
A vasalónők csak a nevet és az átvételi bizonylat sorszámát láthatják.
Tárhelyszolgáltatás
Tárhely.eu
Adószám: 14571332-2-42,
Telefon: +36 1 789 2 789+36 789 2 789
E-mail: s
3. Könyvelés
Kalásztudor Kft.
Hozzáférés a természetes személyek részére kiállított számlákhoz, más számviteli bizonylatokhoz.
Az adatkezelés teljes időtartama alatt élhet a következő jogosultságokkal:
a. Hozzáférés a személyes adatokhoz
Jogosult visszajelzést kérni arra vonatkozóan, hogy személyes adatai kezelése folyamatban van-e, és ha igen, mi tájékoztatjuk, miért kezeljük ezeket, milyen adatokat kezelünk, kinek adjuk át, meddig tároljuk, milyen egyéb jogokat biztosítunk, hol tehet panaszt stb.
b. Helyesbítéshez való jog
Ha elírtuk bármelyik személyes adatát, kérésére helyesbítjük, vagy kiegészítjük azokat. Ha valakinek átadtuk a személyes adatait, neki is szólunk, javítsa, amit javítani kell.
c. Személyes adatok törléséhez (az „elfeledtetéshez”) való jog
Töröljük indokolatlan késedelem nélkül az összes személyes adatot, ha visszavonta a hozzájárulást a hozzájáruláson alapuló adatkezelésünkhöz, vagy már nincs szükségünk az adatokra abból a célból, amiért elkértük.
Ha jogalap nélkül kezeltünk egy személyes adatot, szintén törölni fogjuk.
Írtuk már feljebb is, a jogos érdeken alapuló adatkezelésünk ellen tiltakozhat, törlés lesz a vége gond nélkül.
Személyes adatot nem hozunk nyilvánosságra, ezért az elfeledtetéshez való jogot nehéz értelmezni nálunk. Nem lehet tudni, mit hoz a jövő, ha mégis előfordulna, mert mondjuk névvel ad rólunk pozitív véleményt, majd később élni szeretne az elfeledtetéshez való jogoddal, megtesszük az ésszerűen elvárható intézkedéseket, hogy ezt biztosítsuk.
Bármilyen személyes adattal kapcsolatos panasszal, kérdéssel felkeresheti a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságot is, őket ezen a címen érheti el: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C; postacím: 1530 Budapest, Pf. 5..
4. Automatizált döntéshozatal
Automatizált döntéshozatali tevékenységet nem folytatunk.
5. A megfelelő biztonság
Honlapunk, tárhelyünk és szerverünk biztonságáról állandó informatikai partnerünk gondoskodik. Tanúsítványok, jogtiszta szoftverek, vírusírtók, bonyolult jelszavak adottak.
A fizikai védelem is adott: zár az ajtón, kamerával, riasztóval ellátott helyiség.
Budapest, 2018-06-22